Se celebra la vuitena edició de la competició de canoes

Última revisió 06-09-2021 09:44
06/09/2021

Amb un matí de diumenge esplèndid, més de 150 persones han participat a la baixada al riu Llobregat amb canoes.

Un dels tradicionals actes de la Festa Major de Sallent és la competició de canoes que, any rere any, aplega voluntaris i voluntàries que baixen amb canoa el riu del Llobregat per tal d’aconseguir pujar al pòdium.

Aquest 2021 van apuntar-s’hi 40 equips, que es tradueix en més de 150 participants, i van recórrer un total de 300 metres, el tram entre el Pont Nou i el Pont Vell.

Els premis es distribuïen en diferents categories. En categoria sènior els resultats van ser els següents: “Cockbig-19” (primers classificats), “240” (segons) i “Palante” (tercers). En categoria familiar, va guanyar l’equip “Sardines del Llobregat”, seguit de “Los Charlis” (segons) i “Mar i Muntanya” (tercers).

El lliurament de trofeus va anar a càrrec dels regidors de l’Ajuntament de Sallent, Diego Miranda, Neus Solà, Miquel Estruch i Sílvia Tardà, amb la presència del tècnic d’esports, Joan Martí.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Sallent i la col·laboració d’AVES, CEC Bages i Ràdio Sallent. Gràcies a tots ells i elles i felicitats als guanyadors i guanyadores!