"El Dimoni de Sallent" retorna per Festa Major

Última revisió 06-09-2021 08:39
06/09/2021

Amb motiu de la setmana prèvia a la Festa Major de Sallent 2021, el 3 de setembre es va celebrar "l'esvalotada", l'acte de presentació i arribada del "Dimoni de Sallent".

El Dimoni és un dels nans que es recupera aquest 2021 dotant-lo de significat i creant un context litúrgic i festiu que enriqueixi el patrimoni cultural del municipi. Aquesta figura representa el despertar de la festa, i és per això que la dansa i la música va estar acompanyada del soroll de les carraques.

L'acte estava previst que se celebrés a la Torre del Gas, però davant la previsió de pluja es va fer a l'interior de la Fàbrica Vella. Van participar-hi els petits Esvalots de l'Esbart Vila de Sallent, Núria Hontecillas (dansa), Roger Andorrà (que va compondre el nou tema Esvalotant) i la banda "Els secretaris del Dimoni".

Pròximament podreu veure el vídeo al canal de YouTube de l'Ajuntament. Actualment està disponible al compte de Facebook de l’Ajuntament.