Subvencions pel foment de la contractació laboral

El Ple municipal, en sessió celebrada el dia 9 de març de 2022 va adoptar l’acord d’aprovació inicial de la modificació de les bases específiques reguladores per al foment de la contractació laboral per part de les empreses sallentines i entitats sense ànim de lucre del municipi de Sallent.

L’acord, així com les bases modificades romandran exposades al públic durant un termini de 20 dies, del dia 22 de març al 20 d’abril de 2022, quedant aprovades definitivament, sinó es presenten reclamacions ni al·legacions.

Una vegada les bases estiguin aprovades definitivament, l’Ajuntament obrirà una convocatòria per tal de poder presentar la sol·licitud de subvenció. Fins que no hi hagi la convocatòria oberta no es poden sol·licitar.

El contingut de les esmentades bases es pot consultar en els documents adjunts.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 04-05-2022 13:18