Consulta aquí la convocatòria.

Convocatòria del Ple Municipal del 14 de setembre de 2022

Última revisió 13-09-2022 14:59
13/09/2022

El Ple es farà de forma presencial a la Sala de Plens de l'Ajuntament i es podrà seguir en directe a partir de les 19.00 h del vespre. Consulta aquí la convocatòria.

Pots seguir-lo a través de:

Si prefereixes veure un resum dels principals temes tractats, a Instagram i Facebook en farem un seguiment al moment. Busca’ns com a @somsallent a Instagram i Ajuntament de Sallent a Facebook.

Ordre del dia

1. Examen i aprovació, si s'escau, de l'acta del Ple del dia 13 de juliol de 2022.
  2. Examen i aprovació, si s'escau, de l'acta del Ple ext. del dia 22 de juliol de 2022.
  3. Proposta de verificació del Text Refós de la 10a Modificació Puntual del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal, Òmnibus III.
  4. Proposta aprovació minuta de conveni de col.laboració entre l'Ajuntament de Sallent i la Fundació Aigües de Manresa-Junta la Sèquia.
  5. Sol·licitar la formalització d'un conveni entre l'Ajuntament de Sallent i el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya per regular les places de la xarxa de serveis socials assignades a la Residència Sant Bernat i Centre de dia.
  6. Aprovació inicial modificació reglament de règim intern de la residència i centre de dia municipal Sant Bernat de Sallent.
  7. Aprovació del Compte General de l'Ajuntament de Sallent de l'any 2021.
  8. Donar compte al Ple del període mitjà de pagament (PMP) i morositat del segon trimestre de 2022.
  9. Moció que presenten els grups municipals d'Esquerra Republicana i Fem Poble Sallent a proposició de l'Associació Cogulló (Ateneu Republicà) i de la Federació Local del sindicat CGT Sallent, sobre recuperar el nom de Francesc Layret a la plaça on actualment hi ha l'aparcament de vehicles de la Plaça Santa Maria.
  10. Moció que presenta els grups polítics d'Esquerra Republicana, Junts per Sallent, Cabrianes i Cornet i Fem Poble Sallent per l'aprovació del manifest de l'acord social per l'amnistia i l'autodeterminació.
  11. Seguiment i control.
  12. Precs i preguntes.