Convocatòria del Ple Municipal Ordinari del 8 de setembre de 2021

Última revisió 09-09-2021 08:19
08/09/2021

El Ple es farà de forma presencial a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet a partir de les 19.00 h.

Pots seguir-lo en directe a través de:
•    Canal de YouTube de l'Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet
•    Ràdio Sallent 107.6 FM
•    A Ràdio Sallent per internet

Si prefereixes veure un resum dels principals temes tractats, a Instagram i Facebook en farem un seguiment al moment. Busca’ns com a @somsallent a Instagram i Ajuntament de Sallent a Facebook.

Orde del dia

1. Examen i aprovació, si s'escau, de l'acta del Ple del dia 14 de juliol de 2021.

2. Presa de possessió de la Regidora Sra. Clara Ferrés Jiménez.

3. Autorització d'obertura dels establiments comercials en 2 festius addicionals

4. Proposta aprovació de l'avanç de la Modificació Puntual número 13 del POUM amb el document inicial estratègic en referència al paratge de la Plana i l'entorn del torrent de la Pica de Sallent.

5. Proposta acceptació finques (Casa Bosch) per part de l’Ajuntament de Sallent.

6. Seguiment i control.

7. Precs i preguntes.