Consulta aquí la convocatòria.

Convocatòria del Ple Municipal del 9 de novembre de 2022

Última revisió 07-11-2022 09:23
07/11/2022

El Ple es farà de forma presencial a la Sala de Plens de l'Ajuntament i es podrà seguir en directe a partir de les 19.00 h del vespre. Consulta aquí la convocatòria.

Pots seguir-lo a través de:

Si prefereixes veure un resum dels principals temes tractats, a Instagram i Facebook en farem un seguiment al moment. Busca’ns com a @somsallent a Instagram i Ajuntament de Sallent a Facebook.

Ordre del dia

1. Examen i aprovació, si s’escau, de l’acta del Ple del dia 14 de setembre de 2022
  2. Aprovar l’estat de procediment de xifres de la Diputació de Barcelona corresponent a la revisió del padró municipal d’habitants a 31 de desembre de 2021.
  3. Subministrament impressora làser mitja capacitat A COLOR A3-A4 (HP E7783DN) mitjançant rènting a través de l’acord marc de subministrament d’equips d’impressió i multifunció ACM.
  4. Declaració de la licitació de les obres de construcció de la nova Residència deserta i actualització de preus.
  5. Aprovació nou expedient de contractació: obres de construcció de Residència i Centre de dia a la Fàbrica Vella de Sallent.
  6. Modificació de crèdit MC 18/2022, baixa de crèdit i suplement de crèdit (cap. 6).
  7. Expedient modificació de crèdits MC 19/2022, suplements a capítol 1 per l’augment de retribucions (1,5%).
  8. Proposta aprovació inicial de les bases que regeixen les condicions d’accés al programa d’arranjament d’habitatges per a persones grans i persones amb dependència i/o discapacitat promogut per la Diputació de Barcelona i obrir convocatòria pública per presentar les sol·licituds.
  9. Modificació acord de ple del dia 14 de setembre de 2022, referent a la Moció que presenta el grup municipal d’Esquerra Republicana a proposició de l’Associació Cogulló (Ateneu Republicà) i de la Federació Local del sindicat CGT Sallent, sobre recuperar el nom de Francesc Layret a la plaça on actualment hi ha l’aparcament de vehicles de la Plaça Santa Maria.
  10. Donar compte al Ple del període mitjà de pagament (PMP) i morositat del tercer trimestre de 2022.
  11. Seguiment i control.
  12. Precs i preguntes.