Vols rehabilitar el teu habitatge? El 4 d'octubre t'esperem a Fàbrica Vella

Última revisió 04-10-2023 11:36
28/09/2023

Des del consistori hem preparat una sessió informativa perquè puguis saber de primera mà tot allò relacionat amb els ajuts de rehabilitació d’habitatges del fons europeu Next Generation.

Inscriu-te!

L’objectiu d’aquesta sessió és donar un impuls als ajuts i, sobretot, fer-ne el màxim de difusió perquè el termini de sol·licitud s’acaba aviat. La trobada serà el dimecres 4 d’octubre a les 7 h de la tarda a Fàbrica Vella, a la Sala 2, i cal inscriure’s a través d’aquest formulari.

Comptarem amb l’explicació de la tècnica de l’Oficina de Rehabilitació i Habitatge de Sallent (ORH), de representants de l’Associació de Consumidors (ACUVS) i d’un representant del Deutsche Bank. L’alcalde de Sallent, Oriol Ribalta, i el regidor d’Urbanisme i Habitatge, Miquel Estruch, presidiran la sessió.

S’explicaran quines són les actuacions que la subvenció contempla, quines persones se’n poden beneficiar, com i quin és el procés per tramitar les sol·licituds. D’altra banda, es presentaran els beneficis fiscals que la subvenció suposa per a les persones propietàries, i les facilitats de finançament que entitats bancàries poden oferir.

Sobre l'oficina

L’Oficina de Rehabilitació i Habitatge de Sallent (ORH) és l’encarregada de centralitzar tots els dubtes sobre la gestió i tramitació de les sol·licituds, i s’hi pot contactar presencialment (Edifici El Salt), telefònicament (610 47 04 46) o per correu electrònic (habitatge@sallent.cat).

El setembre del 2022 passat es va assignar a Sallent un import d’1.8 milions d’euros per aquesta ajuda que, en el cas de Catalunya, gestiona la Generalitat de Catalunya i executen els consistoris. És per això que creiem que es tracta d’una oportunitat única per reformar els nostres habitatges i contribuir a revitalitzar el nostre municipi.