Una trentena d'equips participen en la competició de canoes de Festa Major

Última revisió 06-09-2023 08:54
06/09/2023

El diumenge 3 de setembre es va disputar la desena edició de la competició de canoes de La Prèvia de la Festa Major de Sallent, amb més de 120 participants repartits en 33 equips.

La competició es dividia en categoria sènior (15 equips participants), categoria familiar (14 equips) i categoria infantil (4 equips). Els equips estaven formats per famílies i amistats, la majoria de Sallent i també d’altres municipis de la comarca d’edats compreses entre els 6 i 65 anys.

La prova es va dur a terme a la zona del riu Llobregat, entre el Pont Nou i el Pont Vell, amb una distància a recórrer d’uns 350 metres.

Es van fer dues rondes eliminatòries en categoria sènior i dues en categoria familiar, on es classificaven per la Final les tres primeres canoes que arribaven a la línia de meta, a excepció de la categoria infantil, que era final directe. Sobretot cal destacar el bon nivell de navegació de tots i totes les participants.

La matinal lúdica va comptar amb molt ambient, ja que no van faltar les rialles entre el públic i els i les participants. Enguany es va instal·lar un servei de bar gràcies a l’entitat Amics de les Enramades perquè la gent pogués quedar-se a prendre alguna cosa.

Cal destacar que aquest any, i gràcies a l'èxit reiterat de la competició, es va celebrar prèviament una jornada de canoes perquè tothom qui volgués passés una bona estona i, alhora, entrenar per la competició.

Lliurament dels premis

Van fer el lliurament de trofeus l’alcalde de Sallent, Oriol Ribalta, els regidors Marc Prat i Diego Miranda, les regidores Cristina Luna i Carme Escamez, i el tècnic esportiu, Joan Martí.

L’organització, que va anar a càrrec de l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Sallent, va comptar amb la col·laboració d’AVES, CEC Bages, Ràdio Sallent i la Diputació de Barcelona.

Resultats finals

Categoria Sènior