S'amplien els ajuts a les empreses per contractar persones a l'atur

Última revisió 01-06-2021 09:44
31/05/2021

Poden accedir a aquests ajuts les empreses que generin activitat a Sallent i que les persones que contractin estiguin en situació d’atur i resideixin a Sallent

L’Ajuntament de Sallent vol continuar reactivant l’economia local i ajudant les persones i famílies del municipi afectades per la crisi econòmica i social provocada per la  pandèmia, d’acord amb el “Pla de xoc per Sallent, Cabrianes i Cornet, emergència COVID-19” aprovat pel Ple municipal del dia 5 de maig de 2020.

Per aquest motiu, el Ple de l’Ajuntament celebrat el dia 12 de maig va aprovar la modificació de les bases que regulen els incentius a les empreses per al foment de la contractació laboral, amb l’objectiu d’actuar en la desocupació sorgida arran de la crisi econòmica i social provocada per la COVID-19 i en la desocupació dels col·lectius més desfavorits que arran de la crisi encara és més difícil la seva entrada al mercat de treball.

Les sol·licituds estan obertes i es poden fer fins al 31 de desembre de 2021.

Accedeix a Subvencions pel foment de la contractació laboral per consultar el formulari de sol·licitud i les bases reguladores.

Dades de contacte