Sallent reparteix un catàleg de descomptes i ofertes en comerç

Última revisió 22-10-2021 11:29
22/10/2021

L’Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet ha editat un catàleg que recull els descomptes exclusius i ofertes en productes, oci i serveis dels comerços del municipi.

La voluntat de l’Ajuntament és promocionar i fer visible el comerç del municipi i que tant el veïnat de Sallent com les persones que treballen a Sallent, Cabrianes o Cornet puguin gaudir del comerç que tenen a tocar de casa o de la feina!

Per aquest motiu s’ha enviat aquest catàleg a cada llar del municipi i també es farà arribar als treballadors i treballadores de les empreses dels polígons industrials de Sallent.

Per gaudir del descompte o la promoció, s’ha de retallar la butlleta i entregar-la als comerços de Sallent, Cabrianes i Cornet. Cal tenir en compte la validesa de l’oferta (30 de novembre o 31 de desembre) i que no és acumulable a altres promocions.

Aquest catàleg s’ha elaborat amb el suport de Sallent Comercial i de l’Associació d’Empreses de Sallent, Cabrianes  i Cornet.

La regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació espera que amb aquesta iniciativa es segueixi impulsant el comerç local!

Tu fas gran el nostre comerç local!