Sallent organitza una vacunació massiva contra la COVID-19

Última revisió 08-07-2021 13:40
29/06/2021

Serà el dimecres 7 de juliol de 16.00 a 22.00h a l’Espai Cultural Fàbrica Vella de Sallent.

Des del CAP de Sallent i amb el suport de l’Ajuntament de Sallent, s’organitza una vacunació massiva el dimecres 7 de juliol que estarà destinada a les persones residents al municipi de Sallent. Es farà a l'Espai Cultural Fàbrica Vella (c/ Camp de la Bota, 5), un espai ampli que permetrà garantir la distància entre persones i organitzar les cues d’espera, els espais d’administració de la dosi i les sortides a l’exterior de les persones vacunades.

L’horari escollit és de tarda, de 16.00 a 22.00h, per facilitar que les persones que treballen fins tard puguin compaginar-ho, ja que en altres punts de vacunació l’horari és més reduït. La franja d’edat segueix les instruccions rebudes pel Departament de Salut, i es vacunaran aquelles persones nascudes abans del 1991 (any inclòs). Veure comunicat en aquest enllaç.

No caldrà reservar cita prèvia i s’haurà de portar la targeta sanitària.

Cal tenir en compte que el nombre de vacunes que hi haurà aquell dia és limitada i que es donarà preferència a aquelles persones empadronades a Sallent, dependrà de la demanada el fet d'exhaurir o no les vacunes. No obstant, el CAP Sallent seguirà obrint convocatòries i donant hores. Es recorda que també es pot demanar cita a altres punts de la comarca a través de http://vacunacovidsalut.cat

Amb data de 28 de juny i segons les dades que proporciona CatSalut, un 51% de la població catalana ja ha rebut la primera dosi, i un 31,7% la segona. Sallent se suma a la vacunació massiva per intentar arribar a la immunitat de grup, la qual cosa és fonamental per minimitzar els efectes de la pandèmia.