Sallent celebra la 2a edició del Mes de la gent gran

Última revisió 28-09-2022 09:36
28/09/2022

Es tracta d’activitats pensades per posar en valor l’experiència, el coneixement, la cooperació i el suport que ofereixen les persones grans i que tindran lloc durant el mes d’octubre.

El 2021 va ser el primer cop que es va celebrar un mes sencer d’activitats per aquest col·lectiu aprofitant que l’1 d’octubre és el Dia Internacional de la Gent Gran. Gràcies a la bona acollida que va tenir, enguany es repeteix el mateix format, i durant el mes d’octubre hi haurà un ampli ventall d’activitats perquè tothom pugui participar-hi: tallers, cursos, menjar, música, cinema, ràdio, poesia... I sempre compartint!

> Consulta aquí el programa d'activitats

Aquesta iniciativa és de l’Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Sallent i pretén donar protagonisme als nostres grans, per conscienciar i reivindicar una societat apta per a totes les edats, i sobre la necessitat de vetllar per a una vellesa segura i digna.

Us convidem a gaudir de les activitats del MES + GRAN i agraïm la col·laboració de la Diputació de Barcelona, Fàbrica Vella, Ràdio Sallent, l’Escola Municipal de Música de Sallent, la Biblioteca de Sallent i els Casals Cívics de Sallent.

Per a més informació, truca al 93 837 02 00 o envia un correu a ssocials@sallent.cat