Quaranta equips participen a la 9a competició de canoes de FM Sallent

Última revisió 07-09-2022 10:43
06/09/2022

Durant la Prèvia de la Festa Major, es va celebrar la 9ena edició de la competició de canoes, una activitat que aglutina cada cop més participants i on participa gent de totes les edats.

Enguany van competir 40 equips repartits en dues categories (sènior i familiar), que estaven formats per amics i amigues o bé famílies. Les edats dels concursants eren des dels 6 i fins a 60 anys, i l’únic requisit que es demanava era saber nedar.

La prova es va disputar a la zona del riu Llobregat, entre el Pont Nou i Pont Vell, on la distància a recórrer era d’uns 350 metres. Durant la matinal lúdico-esportiva hi va haver molt bon ambient entre participants i una gran assistència de públic, que va passar una bona estona animant i rient.

El lliurament de trofeus va anar a càrrec de l’alcalde Oriol Ribalta i els regidors/res Diego Miranda, Sílvia Tardà, Neus Solà, Cristina Luna i el tècnic esportiu Joan Martí.

Aquesta activitat va estar organitzada per l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Sallent amb la col·laboració d’Aves, CEC Bages  i Ràdio Sallent.

Resultats

Categoria Sènior