Oferta de feina - Oficial coordinador manteniment via pública programa Treball als barris

Última revisió 20-12-2023 08:36
19/12/2023

Les inscripcions es podran fer fins al 5 de gener de 2024 omplint la instància que hi ha a l'apartat inferior de documentació.

Es fa públic que s’ha obert el termini de presentació d’instàncies per accedir    al procediment de selecció d’un oficial coordinador en manteniment de la via pública, inclòs en el projecte municipal “Activa’t al Barri” que ha estat subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en la convocatòria del programa Treball als barris 2023.

Les instàncies de sol·licitud per participar-hi hauran de ser presentades amb el model que estableixen les bases reguladores del procés de selecció i adjuntant la documentació requerida.

Període de presentació de sol·licituds: fins al 5 de gener de 2024 inclòs.

Requisits

Els requisits mínims que han de complir les persones candidates són:

• Estar en situació d’atur, inscrita al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a persona demandant d’ocupació no ocupada (DONO) i no cobrar la prestació contributiva d’atur.

Característiques del lloc de treball:

• Contracte laboral temporal de l’Ajuntament de Sallent  per 9 mesos a jornada completa.
  • Incorporació el mes de febrer de 2024.
  • Treballs de manteniment de la via pública i coordinació del grup de peons contractats pel mateix projecte Activa’t al Barri.

Amb el suport de:

Et pot interessar