"L'hort és de totes" celebra un taller d'ungüents naturals

Última revisió 11-10-2023 12:25
11/10/2023

El taller s’ha realitzat en el cicle de tallers de cosmètica i productes naturals, els quals es realitzen de forma trimestral.

En aquest taller, cada participant va poder elaborar dos tipus d’ungüents: un oli per nodrir la pell (en maceració en fred) i una crema per picades, cremades i inflamacions que es produeixen a causa de contusions (preparació al foc).

Durant la formació, es va explicar la recol·lecció i les fases lunars, la maceració, el procés de decocció i les propietats de les plantes medicinals.

Aquest taller s’inclou dins del projecte L’hort és de totes, un projecte que promou activitats per la comunitat de Sallent. Va estar organitzar per l’Ajuntament de Sallent i la cooperativa d’iniciativa social GEDI.