L'alcalde visita les obres de la nova residència de Sallent

Última revisió 20-09-2023 13:21
20/09/2023

Aquest dimecres 20 de setembre, l'alcalde Oriol Ribalta i el regidor d'Urbanisme, Miquel Estruch, han visitat les obres de construcció de la nova residència, al costat de Fàbrica Vella, que tot just s'han iniciat aquest estiu.

En la visita, la direcció facultativa d’obres ha explicat els treballs que s’han dut a terme fins ara, que bàsicament han estat els treballs previs a la construcció, l’extracció de la turbina i el seguiment arqueològic que preveia el projecte.

Properament, començaran els moviments de terra, amb les excavacions, i s’estabilitzarà el talús per tal de treballar amb la màxima seguretat.

La visita ha comptat també amb l’equip tècnic del consistori i de les empreses constructores.

Aprofitem per anunciar-vos que estem preparant un acte de col·locació de la primera pedra i que molt aviat us en farem saber la data!