L'Ajuntament signa un acord de col·laboració amb l'Associació de Bombers Voluntaris

Última revisió 17-10-2023 11:54
17/10/2023

L’alcalde Oriol Ribalta, el regidor de Protecció Civil, Marc Prat, i el representant de l’Associació de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya de Sallent, Ramon Prunés, van signar el conveni aquest passat mes de setembre.

Amb aquest acord, el consistori vol ajudar econòmicament al Parc de Bombers Voluntaris de Sallent amb la compra i manteniment de material que no pot assumir la Direcció General de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvaments. Alguns exemples en són el mobiliari i equipaments per a les estances, electrodomèstics i material de cuina, així com petites reparacions de caire domèstic.

Aquesta col·laboració és també un reconeixement a la important tasca que duu a terme l’associació.