L'Ajuntament dona suport a les tasques d'Asprodis

Última revisió 30-07-2021 12:45
13/08/2021

L’alcalde de Sallent, Cabrianes i Cornet, Oriol Ribalta, i el president de l’Associació ASPRODIS, Modest Salvans, van signar un acord de col·laboració el 22 de juny per tal de col·laborar en el finançament de les tasques que duu a terme l’associació.

ASPRODIS és una associació sallentina sense ànim de lucre que va néixer als anys 70 amb la finalitat de donar ajuda i suport als afectats per disminució psíquica i/o física i a les seves famílies.

Amb aquest conveni, l’Ajuntament atorga una subvenció de 2.300€ perquè l’associació pugui promoure institucions, centres i serveis que siguin necessaris per a l’atenció, educació, assistència i tutela dels disminuïts, així com per fer prendre consciència pública en l’aspecte social i familiar sobre aquest problema.