L'Ajuntament de Sallent ofereix 8 places de peons de jardineria i 1 d'oficial

Última revisió 15-12-2021 14:11
07/12/2021

Les inscripcions es podran fer fins al proper 21 de desembre de 2021.

L'Ajuntament de Sallent, a partir del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), inclou el projecte municipal “Activa't al barri”, que pretén donar formació i ocupació en jardineria i manteniment de zones verdes a totes les persones que estiguin empadronats/des a Sallent, dins del barri de la Riba del Llobregat, trobar-se desocupats/des en el inici de la formació i complir determinats requisits. En total, s'ofereixen 8 places de peons de jardineria i 1 de coordinador/a pel manteniment de zones verdes del municipi.

L'objectiu és que les persones desocupades rebin una formació durant un mes i mig que els servirà per poder iniciar la recerca de feina en un futur com a peons de jardineria. Des de l'Ajuntament de Sallent es contractarà una part de les persones formades en aquest programa un cop acabada la formació teòrica, sempre que la superin. Els contractes laborals tindran una durada de 8 mesos per tal que els i les participants tinguin competències professionals en jardineria.

El coordinador haurà de demostrar que té la formació i el coneixement per realizar la funció d’oficial i no caldrà esta empadronat en el barri que indica el BAN.

El termini de presentació de sol·licituds per aquest programa acabarà el 21 de desembre de 2021.