L'Ajuntament col·labora amb el projecte "Testimoni Escènic" de Cal Gras

Última revisió 12-07-2021 09:34
12/07/2021

L’alcalde de Sallent, Cabrianes i Cornet, Oriol Ribalta, i el president de l’Associació Cal Gras - Art i territori, Joaquim Moya, van signar un acord de col·laboració el 21 de juny per donar suport a les tasques de l’associació.

Amb aquest acord, el consistori vol contribuir en el finançament del projecte Testimoni Escènic (TE), el qual vol oferir al col·lectiu d’artistes escènics, la possibilitat de disposar d’uns espais equipats tècnicament i, al mateix temps, un lloc on allotjar-se. TE aposta pel treball en col·lectiu, pel territori i en compromís amb la cultura.

L’Ajuntament participarà en l’elecció de projectes i aportarà de forma gratuïta els espais equipats tècnicament, així com el personal i l’equip tècnic necessari. També es farà càrrec de la difusió en l’àmbit local.

L’Associació s’encarregarà d’allotjar els artistes i oferir espais de treball i assaig; farà totes les tasques de seguiment del procés i coordinació, així com el disseny i publicitat a través de les seves xarxes. Oferirà suport, assessorament i serveis tècnics addicionals als artistes i Ajuntaments i portarà la gestió econòmica.