L'Ajuntament col·labora amb el Club de Fútbol Estación

Última revisió 19-03-2023 09:09
17/03/2023

L’alcalde Oriol Ribalta i el president del Club de Fútbol Estación, Jose Francisco Escudero, signen un acord de col·laboració el mes de febrer.

El club fa un homenatge al desaparegut Barri de l’Estació de Sallent, un barri obrer i miner construït als anys seixanta sobre els límits d’una antiga explotació minera anomenada Mina Enrique. Des de l’aparició de les primeres esquerdes en els edificis als anys 90, es va desallotjar la zona i es van començar a enderrocar progressivament els habitatges fins a dia d’avui, on només hi trobem un barri sense vida.

És per aquesta raó que, aquest conveni, té l’objectiu de regular la col·laboració econòmica en l’execució del projecte pel desenvolupament del pla d’entrenaments i de competició del club C.F.Estación.