La Residència i Centre de Dia Sant Bernat celebra una jornada residencial

Última revisió 08-11-2023 10:51
08/11/2023

En el marc del Mes de la gent gran, la residència per a gent gran de Sallent va organitzar la primera edició que han batejat com a Jornada Residencial.

> Podeu recuperar el vídeo del directe de la jornada en aquest enllaç

Es tracta d'un acte que va reunir els i les professionals de la residència, les persones residents, les seves famílies i també les entitats. L'objectiu era trobar un espai on poder compartir pensaments, inquietuds, i sobretot posar en valor la feina dels treballadors i treballadores de la residència.

Seguint aquesta idea, la jornada va comptar amb una taula rodona on van participar diferents intervinents en representació d’usuaris i usuàries, familiars, la comunitat i els i les professionals que treballen a la residència.

La directora de la Residència i Centre de Dia Sant Bernat, Maria Rosa Igual, va argumentar que aquestes jornades són necessàries “per pensar en com podem respondre a l’atenció que es mereix la gent gran i com podem complir els seus desitjos i preferències”.

La jornada també va comptar amb la salutació de l’alcalde Oriol Ribalta, que va assegurar que la residència "és el pilar fonamental del nostre municipi" i va agrair la feina “al gran equip humà que hi ha darrere". També va esmentar la necessitat de treballar de forma coordinada amb les entitats perquè “per tenir cura de la nostra gent gran hem de treballar plegats”.

En la mateixa línia, la regidora de la residència, Neus Solà, va destacar “la dedicació i professionalitat” dels treballadors i treballadores, “que en els pitjors moments vau donar el millor de vosaltres”. Justament va recalcar que un dels motius d’organitzar aquesta jornada és per realçar la tasca dels i les professionals i també agrair la “confiança de les famílies, perquè sense vosaltres serà d’això seria possible”.