La Creu Roja de Sallent signa un conveni amb l'Ajuntament

Última revisió 30-07-2021 12:45
09/08/2021

La subvenció que atorga el consistori és de 3.500€ i ajudarà a finançar les actuacions de l'associació.

L’alcalde de Sallent, Cabrianes i Cornet, Oriol Ribalta, i el president de la Creu Roja de Sallent, Josep Masip, van signar el 21 de juny un conveni on el consistori es compromet a donar suport a les tasques de l’assemblea. També va comptar amb la presència de la vicepresidenta Montse De Tena.

Això vol dir que l’Assemblea Creu Roja de Sallent rep, en aquest cas, una subvenció de 3.500€, que ha d’ajudar a finançar les tasques de promoció i col·laboració que duu a terme en l’àmbit del benestar social.

Creu Roja ofereix serveis assistencials i socials, amb especial atenció a col·lectius o a persones amb dificultat per a la seva integració social, prevenció i reparació de danys originats per sinistres i en general, l’exercici de tota funció social i humanitària, compatible amb l’esperit de la institució.