Ja està disponible el sisè número del butlletí Som Sallent

Última revisió 30-09-2021 10:24
30/09/2021

Us presentem el número 6 del butlletí municipal Som Sallent que es reparteix a les llars de Sallent, Cabrianes i Cornet, i que pots consultar en versió digital aquí.

Coincidint amb l’inici de la tardor, el color d’aquest butlletí és vermell, color que canvia segons l’estació de l’any, ja que surt un número trimestralment.

Som Sallent conté diferents seccions fixes: Qui Som, El Reportatge, L’Entrevista, l’Agenda d’activitats i les Editorials. En aquest número, trobaràs els següents continguts:

• Qui Som: coneix l’equip de Serveis Socials.
  • Reportatge: presentem en què consisteix l’Agenda 2030 i com l’aplicarà l’Ajuntament de Sallent.
  • Entrevista a Quim Crusellas, director de la Biblioteca de Sallent
  • Editorial de la regidora d’Educació, Sílvia Tardà.
  • Editorial de l’alcalde Oriol Ribalta.
  • Agenda de Sallent: activitats per fer al municipi d’octubre a desembre.
  • Altres seccions fixes: horaris de transport públic, telèfons d’interès, horaris de les farmàcies de guàrdia i l’agenda de Ràdio Sallent.

I, a part d’això, trobaràs les cròniques dels esdeveniments més rellevants d’aquest estiu en matèria de cultura, joventut, esport, urbanisme, etc.

L’objectiu és que tota la població sallentina estigui informada i actualitzada de les actuacions que duem a terme des de l’Ajuntament, i fer d’aquest butlletí un dels mitjans informatius de referència del municipi.

Esperem que gaudiu molt de la lectura!