Experimenta la vitalitat del mercat i comerç de Sallent

Última revisió 08-10-2024 14:25
08/10/2024

L’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sallent llança la nova campanya “Al mercat de Sallent, adeu als plàstics d’un sol ús” per promoure hàbits de consum responsable i impulsar el mercat cap a la sostenibilitat.

Entre els mesos d’octubre i novembre, anar a comprar al mercat de Sallent amb carretó, cabàs, bosses reutilitzables o envasos, t’obre la porta a participar en diferents sortejos i guanyar entrades a Fàbrica Vella, vals de compra per gastar al comerç local i visites culturals al patrimoni local.

L’Ajuntament tindrà una parada habilitada al mercat, davant el Banc de Sabadell, entre les 10 del matí i 2/4 de 2 del migdia. Allà, hauràs de demostrar que fas les teves compres amb cabàs, carretó, bosses reutilitzables o envasos per emplenar la llumeneta i entrar en el sorteig setmanal. Cada diumenge, a 2/4 de 2 del migdia, es farà el sorteig amb els números de totes les llumenetes emplenades aquell dia. Hi haurà sorteig el diumenge 6, 13, 20 i 27 d’octubre, i 3, 10, 17 i 24 de novembre. Podeu consultar els premis a través d’aquest enllaç.

Paral·lelament a aquesta campanya, l’Ajuntament també vol donar a conèixer el comerç local al mercat del diumenge. Per això, a la mateixa parada habilitada per l’Ajuntament, hi podràs trobar les ofertes que s’ofereixen en productes, oci i serveis del comerç local i l’oferta turística del municipi. Alhora, s’han programat diverses activitats en forma de tallers, jocs, demostració de cuina i música. Podeu consultar el programa d’activitats a través d’aquest enllaç.