El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, visita Sallent

Última revisió 30-10-2023 14:19
30/10/2023

Amb motiu de l’acte de col·locació de la primera pedra, el conseller ha estat rebut per l’alcalde Oriol Ribalta i els regidors i regidores del consistori.

Es tracta de la primera visita que el conseller Campuzano fa a Sallent, una ocasió per posar en comú les necessitats i inquietuds del municipi en l’àmbit de benestar social i d’atenció a les persones, amb especial menció al recorregut que ha tingut el projecte de la residència.

Com és habitual en els actes de recepció d’alts càrrecs, Carles Campuzano ha signat el Llibre d’Honor a la Sala de Plens tot agraint la invitació i subratllant la necessitat “d’estar units per fer un país just i lliure”.

Després de la trobada, s’han desplaçat fins a la zona de construcció de la residència per dur a terme l’acte de la primera pedra.