El 30 d'octubre se celebra l'inici d'obres de la residència amb un acte institucional

Última revisió 27-10-2023 16:09
27/10/2023

Es tracta de l'acte de col·locació de la primera pedra de la Residència i Centre de Dia de Sallent, que es durà a terme a Fàbrica Vella.

La nova residència és un projecte amb un llarg recorregut històric i una gran transcendència urbanística, econòmica i social per al nostre municipi. És per aquest motiu que volem celebrar l'inici de les obres i compartir aquest moment amb tota la ciutadania.

Comptarem amb l’alcalde i els regidors i regidores de l’Ajuntament, el conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, la delegada del Govern a la Catalunya Central, ex alcaldes i ex alcaldessa de Sallent, l’empresa constructora UTE Cots i Claret - Certis i la directora de l’actual residència.

Seria un plaer que ens acompanyéssiu en aquest dia tan especial, us esperem al porxo de Fàbrica Vella a les 12.15 h del migdia.

> Clica damunt la imatge per ampliar-la