Consulta la programació de Fàbrica Vella del 3r trimestre

Última revisió 09-09-2021 10:02
06/09/2021

Consulta aquí totes les activitats programades a l'Espai Cultural Fàbrica Vella de setembre a desembre de 2021.

Ja pots reservar les entrades a través de la pàgina web de Fàbrica Vella.

Hi trobaràs 16 espectacles diferents, de tot tipus i per a tots els públics: concerts, espectacles infantils, obres de teatre, espectacles de màgia, etc. No et quedis sense entrada!

El gener de 2021, veient que el PROCICAT, en funció de les mesures de seguretat decidia una cosa o altra respecte al tancament dels teatres, Fàbrica Vella va optar per fer desplegables trimestrals enlloc del llibret semestral, i just aquest diumenge 12 de setembre s’estrena la programació del tercer trimestre d’any.

La programació inclou 16 espectacles

Una programació on s’hi trobaran un total de 16 espectacles i quatre sessions de cinema que pertanyen al cicle Gaudí.

La novetat és que la programació s’escapa una mica del gènere habitual. És el cas de la companyia internacional Barcelona Flamenco Ballet amb el seu espectacle Luxuria, o bé el Mag Lari amb l’espectacle Una nit amb el Mag Lari que triomfa per totes les poblacions on passa.

Aquests 16 espectacles es concentren en tres mesos (setembre, octubre i novembre), ja que no s’ha programat la sala el mes de desembre perquè està ocupada amb els concerts i festes de Nadal dels escolars del poble.

Es comença la programació amb la celebració del 4rt aniversari de Fàbrica Vella, el diumenge 12 de setembre a les 19.00 h de la tarda amb l’encàrrec que es va fer a les sallentines Berta Portabella i la Xènia Sellarès de preparar un espectacle a mida. Es va fer una convocatòria a tot el poble per buscar voluntaris i voluntàries que volguessin fer un taller de teatre i participar en el guió. Seguidament a la Torre del Gas, a l’exterior de Fàbrica Vella, es farà un concert del grup musical de ritmes jamaicans i de jazz, Drop Collective.

Varietat de gèneres

Quatre espectacles de teatre dels quals en destaquem Encara hi ha algú al bosc com a gran i ambiciosa producció. Una part d’aquesta ha estat gràcies a una sallentina, la Judit Codina. Una obra que destaca pel treball d’investigació històrica que hi ha a darrera i per la voluntat de reflexionar sobre un tema que sovint es passa per alt, com és el de les violacions a dones i els fills d’aquestes en èpoques de conflictes militars.

La comèdia Likes gira entorn de a la influència que exerceixen sobre nosaltres les xarxes socials. Les històries de l’avi Josep és un espectacle programat el dia 2 d’octubre, l’endemà del dia internacional de la gent gran. I, finalment, Test, una col·lecció de quatre microteatres d’estils ben diferents per fer un tastet diferent.

Pel que fa als espectacles per a tota la família, es troben tres musicals que són Bruna (premi Juan Mayorga a la millor autoria) del compositor surienc Mateu Peremiquel, i dos musicals de MTM de títols que ressonen a musicals ben coneguts per tots, Felins i divins i Talent al convent. I cap al novembre, pròxim al dia del drets dels infants, hi haurà l’espectacle infantil Jo vaig amb mi, amb adaptació i direcció del Paco Mir, una obra sobre el dret dels infants a ser ells mateixos que parla de l’autoestima.

Trobem també el concert de la Cobla Ciutat de Terrassa i una producció pròpiament sallentina anomenada Veus solidàries, un espectacle programat el desembre  on diferents cantants actuen per treure beneficis per la Marató de TV3.

I evidentment, i si la situació de COVID-19 ho permet, seguim programant els Dijous Divins: música amb vi i tapes per reiniciar els dijous especials.

Tot plegat conforma un programa variat que el que més desitgem és que es pugui fer tot per tal que tothom en pugui gaudir!