Avís de tall de trànsit entre el c/ Mestre Benet i c/ de l'Om

Última revisió 31-05-2021 12:08
28/05/2021

A causa dels treballs d’instal·lació del nou col·lector al carrer Santa Llúcia, caldrà tallar el tram d’aquest carrer entre c/ de l’Om i c/ Mestre Benet. Aprofitant els treballs, s’ampliarà també la xarxa d’abastament d’aigua.

Període de tall de trànsit

• Del dilluns 31 de maig al dijous 11 de juny. C/ Santa Llúcia
  • Del dijous 3 al divendres 11 de juny. Intersecció amb el c/ Mestre Benet

Els carrers afectats per aquest darrer tall s’habilitaran excepcionalment en doble circulació a fi que els veïns puguin accedir als seus aparcaments.

Els vehicles lleugers que vulguin accedir a la Plaça Generalitat des del c/ de l’Om, només es veuran afectats per algun tall puntual.

L’itinerari alternatiu per als vehicles que vulguin accedir a la part alta des del Pont de la Concòrdia o a la inversa serà a través del c/ Mestre Vila Pro, en el qual hi haurà restriccions d’aparcament per a poder absorbir l’increment de trànsit.

Disculpeu les molèsties ocasionades. Preguem la vostra comprensió.