Tallers per millorar l'ús de l'administració electrònica

Estan organitzats pel Consell Comarcal del Bages i dirigits a aquelles persones que han de fer tràmits electrònics amb l'administració.

El format dels tallers es durà a terme en dues sessions telemàtiques, de dues hores cada una i amb suport telemàtic posterior. De l’1 al 17 de desembre de 2021.

Les administracions públiques han evolucionat en els darrers anys gràcies al desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació. Això ha provocat canvis importants en la producció, prestació i qualitat dels serveis públics i en la manera com els ciutadans interaccionen amb l’administració.

L’administració electrònica permet que els serveis que ofereix l’Administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient, facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals aquests s’hi poden relacionar, i en simplifica les relacions.

Tota la informació en aquest enllaç!

Objectius

  • Promoure l’ús del canal digital i dels mitjans d’identificació electrònica.
  • Ajudar a autònoms, petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica.
  • Donar a conèixer el funcionament de la Finestreta Única Empresarial.
  • Ajudar a associacions i entitats en la tramitació i justificació de subvencions.
  • Ajudar a les gestories en la seva relació amb l’administració.
  • Ajudar a col·lectius professionals o socials concreta en la seva relació amb l’administració.
  • Donar a conèixer de forma pràctica el dret d’accés a la informació pública.

A qui va dirigit

Col·lectius obligats, petita i mitjana empresa, autònoms, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories, col·lectius professionals o socials i altres interessats.

29/11/2021
Fins el 17/12/2021
Gratuït
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29-11-2021 09:03