Estan organitzats pel Consell Comarcal del Bages i dirigits a aquelles persones que han de fer tràmits electrònics amb l'administració.
El format dels tallers es durà a terme en dues sessions telemàtiques, de dues hores cada una i amb suport telemàtic posterior. De l’1 al 17 de desembre de 2021.
Les administracions públiques han evolucionat en els darrers anys gràcies al desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació. Això ha provocat canvis importants en la producció, prestació i qualitat dels serveis públics i en la manera com els ciutadans interaccionen amb l’administració.
L’administració electrònica permet que els serveis que ofereix l’Administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient, facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals aquests s’hi poden relacionar, i en simplifica les relacions.
Tota la informació en aquest enllaç!
Col·lectius obligats, petita i mitjana empresa, autònoms, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories, col·lectius professionals o socials i altres interessats.