Cicle Gaudí: El mestre que va prometre el mar

Pel·lícula que es projectarà dins el Cicle Gaudí.

Serà el dissabte 23 de març a les 20:30 hores a Fàbrica Vella. No recomenada per a menors de 12 anys.

Entrades

Venda d'entrades a taquilla:

• Preu general: 4,5 €
  • Preu amb descompte: 3 € per a majors de 65 anys i per a persones amb Carnet Jove

Sinopsi

Ariadna descobreix que el seu avi busca des de fa temps les restes del seu pare, desaparegut a la Guerra Civil. Decidida a ajudar-lo, viatja a Burgos, on estan exhumant una fossa comuna on podria estar enterrat.

Durant la seva estada, coneixerà la història d'Antoni Benaiges, un jove mestre de Tarragona que abans de la guerra va ser professor del seu avi.

Mitjançant un innovador mètode pedagògic, Antoni va inspirar els seus alumnes i els va fer una promesa: portar-los a veure el mar.

Fitxa tècnica

• Direcció: Patricia Font
  • Guió: Albert Val
  • Novel·la: Francesc Escribano