Expedició de targeta d'armes de 4a categoria

Expedició de targeta d'armes de 4a categoria.

Com fer el tràmit

Per fer el tràmit telemàticament, cal que presentis una instància genèrica (aquí pots accedir a l'enllaç) juntament amb la documentació adjunta que trobaràs en aquesta pàgina, a l'apartat de "Documentació necessària". Cal que prèviament facis el pagament d'autoliquidació i adjuntis el comprovant de pagament amb la sol·licitud.

Si no disposes dels recursos necessaris per fer el tràmit telemàticament, pots fer-lo de forma presencial a l'OMIAC de l'Ajuntament de Sallent. Cal demanar cita prèvia trucant al 93 837 02 00.

La persona o entitat interessada, o el seu representant legal.

Canals de tramitació

PresencialmentOficina Municipal d'Informació i Atenció al Ciutadà (OMIAC)Plaça de la Vila, 108650 - Sallent (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu la documentació corresponent. Necessiteu tenir certificat digital.

- Taxa per expedició de documents administratius 15€

ÀMBITS TEMÀTICS