Dolors Oriol rep la felicitació de l'Ajuntament pels seus 100 anys

Última revisió 01-09-2021 12:42
25/08/2021

El passat juliol, la sallentina Dolors Oriol Rojas va complir 100 anys. És per això que l’Ajuntament de Sallent va entregar-li una medalla centenària per tal de felicitar-la i homenatjar-la tal com fa el consistori quan algú del municipi arriba a aquesta edat. Complir un segle de vida no és una fita gens fàcil!

La Dolors segueix vivint a la seva casa amb el suport de familiars i del Servei d’Atenció a l’Entorn Domiciliari de l’Ajuntament.

Durant la visita, va parlar d’una de les seves principals aficions, el teatre de varietats, i explicava que sempre que podia baixava al Paral·lel amb el seu marit. Sens dubte, és una dona amb molt de caràcter i bon sentit de l’humor.

Li donem la més sincera enhorabona i agraïm als seus familiars que ens obrissin les portes de casa. Moltes felicitats, Dolors!