Programa d'Ajut a les Famílies - 2020

El Programa d'ajut a les famílies està destinat a complementar el cost de les despeses derivades de l'escolarització d'infants i adolescents i de Sallent.

Cal destacar que, per tal que puguin ser aprovats aquests ajuts a les famílies, aquestes han d'estar empadronades i ser residents al municipi, condicions indispensables per a l'adjudicació dels ajuts. Així com també cal que els infants, adolescents i joves siguin alumnes de centres escolars del municipi, exceptuant els alumnes dels ajuts per al transport a centres públics de la comarca per cursar cicles formatius que no es realitzin al municipi i aquells alumnes que estiguin matriculats a un centre d'educació especial.

Període de sol·licitud

De l'1 al 31 de juliol del 2020

• Podeu aconseguir la sol·licitud presencialment a l'Ajuntament o des del web.
  • Les sol·licituds s'han de presentar a l'Ajuntament amb la documentació requerida dins del període establert. Una sol·licitud per família.
  • Les sol·licituds entregades fora del termini establert no podran optar a l'ajut.

Per a més informació, podeu consultar les bases dels  ajuts a la cartellera informativa de l'Ajuntament i a l'apartat de Subvencions del web de Sallent

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29-01-2021 12:58