Anunci convocatòria i bases creació d'una Borsa Arquitecte/a

En compliment dels acords de la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 27 de febrer de 2024, es fa públic que s’han aprovat les Bases i convocatòria per a la creació d’una borsa de treball per cobrir necessitats concretes i/o vacants amb caràcter temporal, de personal tècnic superior d’administració especial (arquitecte/a).

Les bases que regulen aquest procés selectiu es publicaran íntegrament a la web municipal www.sallent.cat i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament.

Les instàncies de sol·licitud per participar en el procés hauran de ser presentades per qualsevol de les formes previstes en la bases dins el termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al BOPB.

La resta d’actes, notificacions i publicacions relacionades amb aquesta convocatòria es faran únicament a la seu electrònica de l’Ajuntament
www.sallent.cat i en el tauler d’anuncis municipal.