El consistori posa en marxa la tramitació del certificat digital idCAT

Última revisió 02-11-2023 10:37
02/11/2023

Des del mes de juliol, tothom qui hagi de validar el seu certificat idCAT ja pot fer-ho a l'Ajuntament de Sallent.

L’Ajuntament de Sallent s'afegeix a la llista d'ajuntaments que són entitats de registre idCAT. Fins ara, a la comarca del Bages l'idCAT només es podia tramitar a Navàs, Santpedor, Manresa, Sant Vicenç de Castellet i Monistrol de Montserrat.

L’idCAT Certificat és un identificador digital que s’instal·la al navegador de l’ordinador, a la tauleta mòbil o altres dispositius. Garanteix la identitat de l’usuari o usuària i permet l’accés als tràmits o gestions que ofereixen les administracions, com per exemple obtenir l’informe de vida laboral, presentar la declaració de renda, obtenir diferents certificats, entre altres.

Podeu sol·licitar el certificat a través del formulari que trobareu a www.idcat.cat o en el mateix Ajuntament. Després caldrà validar-lo i instal·lar-lo al vostre dispositiu.

Des del mes de juliol que es va implementar aquest servei i fins a finals d'octubre, ja s’han validat 90 certificats tant de persones de Sallent com d’altres poblacions veïnes.

Horari d'atenció al públic (OMIAC)

• De dilluns a divendres de 7.30 a 14.45 h
  • Dimarts de 7.30 a 18 h