Borsa oberta de treball professorat Escola de municipal de música

L'Ajuntament de Sallent disposa d'una borsa oberta de treball per a contractacions laborals temporals de professorat en diferents especialitats per l'Escola Municipal de Música Cal Moliner de l'Ajuntament derivades de baixes per incapacitat temporal, baixes per maternitat, vacances i altres incidències que posin de manifest la necessitat de substituir personal en plantilla, mitjançant el sistema de concurs oposició i entrevista.

El funcionament d'aquestes borses admet incorporacions de nous aspirants i valoració de nous mèrits dels que n'aneu formant part per escalar posicions i accedir a un lloc de treball més ràpidament.

Si tens ganes de treballar, tens vocació i compleixes els requisits presenta'ns la teva sol·licitud al registre de l'Ajuntament venint en persona (Plaça de la Vila 1 de Sallent) o bé, a través del web de l'Ajuntament www.sallent.cat.

Per informar-te dels requisits necessaris per accedir a la borsa disposes de les BASES publicades en el document de més avall. Si ho prefereixes truca o vine a l'Ajuntament i t'ho explicarem tot.

Vine a formar-ne part!!!