Borsa oberta de treball oficial de manteniment

L'Ajuntament de Sallent disposa d'una borsa oberta de treball per a contractacions laborals temporals dels llocs de treball d'Oficial de manteniment destinat a la Brigada Municipal i als Serveis Municipals de l'Ajuntament de Sallent, derivades de relleus per jubilacions parcials, de baixes per incapacitat temporal, vacances i altres incidències que posin de manifest la necessitat de substituir personal en plantilla, mitjançant el sistema concurs-oposició.

El funcionament d'aquesta borsa admet incorporacions de nous aspirants i valoració de nous mèrits dels quals n'aneu formant part per escalar posicions i accedir a un lloc de treball més ràpidament.

Si tens ganes de treballar, tens vocació de servei i compleixes els requisits presenta'ns la teva sol·licitud al registre de l'Ajuntament venint en persona (Plaça de la Vila 1 de Sallent) o bé, a través del web de l'Ajuntament www.sallent.cat