Cursos de formació en línia de l'Ajuntament de Sallent (edició estiu)

Última revisió 09-07-2021 10:31
09/07/2021

Ja pots consultar els programes dels cursos de juliol del 2021.

L'Ajuntament vol continuar oferint formació als treballadors/es autònoms/es, persones en situació d'atur, emprenedors/es o treballadors/es que vulguin millorar la seva capacitació malgrat la situació sanitària derivada de la Covid-19. Per aquest motiu, es vol oferir la formació municipal a través d'una plataforma digital que ha de facilitar als usuaris i usuàries el seguiment dels cursos que s'adaptin al seu ritme i al seu horari.

Els cursos són totalment gratuïts i es pot obtenir un certificat d'aprofitament del curs.

Per a més informació sobre els programes de cada curs visita www.elsalt.cat o consulta l'App municipal Sallent, disponible per Android a Google Play o per iPhone a App Store.

Propers cursos

JULIOL. Inici dels cursos el 15 de juliol

Formulari d'inscripció

Per a més informació pots trucar al 938 206 192 o escriure un correu electrònic a sll.promoeconomica@sallent.cat