Obres de millora a la carretera de Cabrianes a Artés (B-430)

Es comunica el 8 de juny de 2022 s'iniciaran les obres de millora de ferm i obres complementàries a la carretera B-430 que va de Cabrianes a Artés amb una durada prevista de 3 mesos.

Els treballs començaran amb la realització del tram de prova entre el Pont de Cabrianes i el nucli de Cabrianes, i posteriorment l'actuació completa tindrà afectacions al municipi de Sallent, al seu pas per la població de Cabrianes, i també al municipi d'Artés.

Tret de situacions puntuals, les restriccions de trànsit consistiran en el tall d’un dels dos carrils de la calçada en funció de les necessitats de l’obra, habilitant pas alternatiu dels vehicles.

Totes aquestes afectacions al trànsit seran informades amb antelació i es troben supeditades al pla d’obra i a la possibilitat que la climatologia d’aquestes dates ens permeti complir-lo estrictament.

Des del consistori demanem que disculpeu les molèsties que puguin ocasionar-vos aquestes obres, ja que el resultat serà en benefici de totes les veïnes i veïns del poble.

08/06/2022
Hora inici 07:30